SPK


för det första vet jag vem du är för det andra fick en annan kommentar av dej
som jag inte tar upp och där hade du skrivit att jag ska lära mej att stava rätt,
snälla kolla på hur du stavar och hur du skriver? en massa killar står i kö för dej?
din kamera kostade 10 tusen? OMG WHO THE HELL CARES? skitunge bara sluta
kommentera min blogg och läsa den ok? PUSS PUSS!

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg,:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)



:)

2011-06-29 18:28:06 l http://vadfanskajagheta.se
indra

haha, du tror du känner mig, ingen känner mig, inte ens min pojkvän, mitt namn är inte ens indra, din osmarta loser så vem tror du att jag är?

2011-06-29 20:12:53 l
Anonym

haha, du tror du känner mig, ingen känner mig, inte ens min pojkvän, mitt namn är inte ens indra, din osmarta loser så vem tror du att jag är? juste du ville ju ha läsare vem sa att läsaren måste tycka att bloggen e bra jag kanske känner för att trycka ner oförskemda bartz

2011-06-29 20:13:51 l
Världens bästa ryss

Elina, den som skriver är ett stört mongo. Bara pinsamt och sååå p12... Hahah första gången jag läser din blogg och så ser jag sånt här? Låg cheii säger jag bara, blir nog bara en fjortis av henne... IQ på topp säger jag bara. Igga för hon/han/den/det är inte värt det.. Pusssipuss saknar dig och vi får ses snart :) hihi (du vet nog väm jag ää) heheheh

2011-08-05 18:56:04 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: