SPK


men gud för det första tycker jag att ni ska lära er att skriva ordentligt
innan ni börjar kritisera mig. och vem har sagt att jag inte har råd men
en riktig systemkamera? och snälla ni vet ju ingenting och ah det kanske
inte är alla som har råd med en tvär bra nikon eller canon men har sagt
att jag köper en amatör kamera som ska se ut som en system bara för
att jag inte har råd? tycker det bara är så onödigt av dej o skriva sånt.
onödigt, nertryckande och pinsamt - stava gärna rätt och skriv tydligare
nästa gång du ska kritisera något här och snälla varför läser ni min blogg
om ni tycker att jag är fattig,ful osv LÄS INTE DÅ? seriöst stänger ner den
pallar inte med er mer o skriv era namn!!!

FRIDA

Hände mig med, men ta inte åt dig. Bra omogna idoter. Och stäng inte ner din blogg, den är sketabraoo ;)

2011-06-28 20:22:20 l
indra

jag vill bara att du skulle veta det och du ska inte säga något om att inte trycka ner folk, du gör ju det nu när du svarar på vissa komentarer!

tänk på det du! puss puss

2011-06-29 10:23:20 l
indra

juste lär dig själv att stava innan du säger att andra ska göra det1 puss puss

2011-06-29 10:24:24 l
Melanie

Ta inte åt dig ! Det är idioter som skriver sånt sånna som skäms för de själva är fula och fattiga och ser du inte de stavar fel det är såna SKIT ungar som skriver till dig snälla stäng inte ner bloggen:(

2011-06-29 13:47:12 l
indra

jag har en canon som kostade typ 10 tusen ocj jag skriver inte för detta för att jag är ful och skäms med mig själv jag har en underbara pojkvän som är undebar och så vidare har en massa kompisar och har massa killar som står i kö för att bli ihop med mig, men kanske du inte har det, du kanske trivs med dig själv, eller lilla gumman! puss puss!

2011-06-29 18:21:58 l
Anonym

jag har en canon som kostade typ 10 tusen och jag skriver inte för detta för att jag är ful och skäms med mig själv jag har en underbara pojkvän som är undebar och så vidare har en massa kompisar och har massa killar som står i kö för att bli ihop med mig, men kanske du inte har det, du kanske trivs med dig själv, eller? lilla gumman! puss puss!P.s. alla skriver inte alltid rätt o jag är inte en sån som sitter o tittar på allt jag skriver för att titta om allt är rätt, fröken perferkt!!!

jag vågar iallafall stå för det jag tycker, som vissa anadra inte gör!

2011-06-29 18:24:28 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: