lite kort innan jag hoppar in i ducshen

vill inte att dem äckliga kommentarerna som jag fick ska tas upp igen
så vill bara att vi går vidare oki? jag skiter bara i eran åsikt o tkr ni
att mina naglar e fula o att mina ögonbryn ser ut som regnbågar och om
jag klär mej dåligt , tyck det då ;) anywayyyy var somsagt på grillfest
hos hannah idag o kom hem nyss typ? mamma hämtade mej (L)
var tvär kul o träffa en massa nytt folk, alltid trevligt! nu ska jag ducsha
sen kolla tv o sen sleepa är tvär trött. bilder kommer imorgon. PUSS.

only god can judge me' you haters only make me stronger!

hannh

antagligen så bryr du ju dig eftersom att du skriver om kommentarerna på bloggen... så gå och grubbla över de du och fixa dina ögobbryn naglar och ja i princip hela dig din....

2011-06-18 11:23:49 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: