hur f*an orkar ni bry er?

aså sheet har fått flera kommentarer igår och idag ena ang om att jag har
dålig stil den andra om att jag har äckliga naglar den tredje om att jag har
ögonbryn som regnbågar och att jag behöver noppra dem. sen skriver ni
inte era namn heller , så jävla lågt asså. asså om ni tror att jag mår dåligt
eller blir ledsen på era kommentarer så haha ni tror fel jag skiter i dem
och i era fula åsikter , villka tror ni er vara att jag ska ta åt mej det ni
skriver? SHUT THE FUCK UP idioter. säkert några p12 som spelar över -.-
d räcker seriöst skaffa ett liv.

Jasmine

Trodde inte att du skulle ta det så hårt? :( inte min kommentar om modepolis saken iaf :/ det var på skämt, och om det är mig som du är så arg på, sorry!

2011-06-17 13:58:35 l
felicia

Bry dig inte om dom elina! Det är så jävla omoget av dom att sitta o skriva såna kommentarer, men dom gör det för att dom sjävla mår dåligt o måste därför hacka på dig istället, men det visar egentligen bara hur avundsjuka dom är. Dom som skriver sånt har inget liv, så försök att inte ta åt dig, även om det kan vara svårt, för du är söt :)

2011-06-17 17:01:01 l http://thefelicias.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHAH "du bryr dej inte?" verkar fan inte som de, du tar ju upp varenda kommentar på din blogg?

2011-06-18 22:15:32 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: