du har värkligen inget liv va?


din lilla bitch? du är fan yngre än mig! o nej du känner inte dem flesta av min läsare
för jag känner mer än hälften. ja nu ser alla mina blogg läsare, nöjd? och nej du
kan inte och du kommer inte förstöra mitt liv . jävla ungar . kolla vad världen gjort
av oss? riktiga nolifers som sitter bakom en datorskärm och tror att dem är något.


Majja

Det är bara fega jävlar som sitter och kommenterar bakom skärmen, och inte ens skriver sitt namn! Det är riktigt jävla omoget. Du elina, är en riktigt, stark, fin, mogen tjej. Och du ska inte bry dig ett skit om vad dom säger! dom är så chickens, som säkert är jättefula och avundsjuka på dig! Strunta i dom, ignonera deras kommentarer och åsikter. Och fortsätt skriva som innan! För din blogg är den mest värda att läsa enligt mig. För den är så ärlig. Så fin (wtf haha).

Hoppas idioterna slutar skriva och inser att dom är små skitungar, och att dom kan bättre än att sitta bakom skärmen och skriva massa skit.



Så fortsätt skriva, och skit i dom! För dom är inte ens värd din uppmärksamhet till dom (visste inte hur jag skulle formulera det, men du fattar).

PUSSSSS <3

2011-06-29 22:11:30 l
Neea

sv. tack gumman och hahahaha hon indra ? hahahahah fan silken nolifer hahaha :D

du är sjukt fin !



KRAM

2011-06-29 22:16:55 l http://neeafalk.blogg.se/
indra

vem säger att jag inte skriver mitt riktiga namn och se nu är du kaxig mot mig och o trevlig, visst jag skriver kanske ganska ofta, who the hell cares jag kanske visst har ett liv tänk om det är jag och min kille sitter och skriver tillsammans till dig, du som inte ens har en kille din mobbade bitch som vill att alla ska tro att du är nåt men jag har gått i samma aktivitet som du och låt mig säga, jag har massa kompisar därifrån som tycker att du bara är ett jävla miffo, sug på den karamellen!

2011-06-30 09:57:31 l
sissi

indra du har helt rätt, vissa fattar noll du är den smartaste o collaste tjej som finns o vissa fattar bara inte det!

och du o din pojkvän är bara sååååååååååååååååååå söööta!!! det finns folk som är avundsjuka på dig för dom inte har det lika bra som du!!!! <3

2011-07-11 16:12:33 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: