chill dill

HAJ! okej varnar detta blir lååångt.

idag på morgonen ringde jag hem t antonia bögen så bestämde vi oss för o gå på lisse
så skulle jag köpa guldpass ;) när vi väl hade köpt det så åkte vi kanonen o det som
uppvärmining för mej för sen skulle vi åka atmosfear och mamma jag dooog ! jag filma
när vi åkte atmosfear & balder så filmerna kmr senare. senare så träffade vi vår coach o
dem andra killarna som han coacha så vi chilla med dem , ajjiih vår coach gav mej o anti
varsin sån björn/lejon som man vinner på basket spelen i lisse TAACK ! jah fick en grön :d
sen åkte vi o åt pizza mhhmm.. gattigt min o antis coach bjöd oss tack ! sen skjutsa han hem
oss. as kul rättare sagt ;) var hemma hos antonia en stund sen gick jag hem o nu ska jag
ta ngt kallt o dricka för det är tvääär varmt! lägger upp bilderna strax.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: