borta bra men hemma bäst<3

nu är jag hemma! eller HAHA kom hem för 1 timme sen men
hoppade direkt in i ducshen o nu sitter jag med blött hår och
sån brun utan sol crém över hela mej :) finns ju ingen sol här
i sverige och när det väl är sol så hinner jag inte sola :(
anyway här är lite om helgen!

fredag: jag och anna gick på liseberg med Toma och Silvija
det är två tjejer från litauen och jag och anna känner deras stora
syster Gintari så så hon undrade om vi ville gå på lisse med dem::)
tvär kul var det förutom att vi fick snacka engelska hela tiden!!
fast silvija fattar lite ryska så ibalnd fick man söga ngt på ryska.
vi hade as kul, åkte en massa åt på BK och sen hämtade min
mamma och Gintari oss så åkte vi till Limmared där Gintari har
sitt hus ! jag och anna sov där medans mamma åkte hem.
vi kollade också på hangover 2 senare på kvällen , mys!

lördag: jag och anna cyklade på morgonen runt hela tranemo
 och hon visade sitt barndoms hus och vart hon gick på dagis
o sånt, myys ! sen började det regna så vi stack hem där vi
spelade en lek med toma,silvija,gintari och Irena (gintari och silvias mamma)
hihi as kul alla skratta jätte mycket!
sen på typ natten?! kl 1-2 log jag o anna i sängen o snacka medans alla
hade fest där nere så kmr toma o hoppar på oss o ba - KOM O DANSA !!!!
haha så vi dansade det var as najs! sen kl halv 3 blev alla hungriga så
alla stog o ät mackor :((( vi la oss runt 4 typ halv :)

söndag: vi vakade... åkte till boråsdjurpark där vi hade
det as mys! åt glass, tog bilder och klappade djuren :D
sen åkte vi hem där vi grillade i deras trädgård , as gott!
sen efter maten körde tomas pappa oss hem till anna där
tjejerna nu ska vara oss i 3 dagar? mamma hämtade mej
sen från anna och nu är jag hemma :)

BILDER KOMMER IMORGON!!!!

Patsy

najjs :D haha, mammsi skulle typ alldrig låta mej va vaken t halv 4 ;(



ktammz

2011-06-27 21:28:20 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: