bartz?


åh snälla jag vet helt klart vem du är och fortfarande lär dej att stava och
om man får undra vad är bartz? försökte du säga oförskämda bratz? HAHA.
BRATZ?!?!?!!? AHHAHAHA HAHAHHAHAHAHAHAHH

indra

ok, du har tydligen många problem o jag hoppas att andra läsare ser detta. men som tur är så känner jag de flesta läsare så jag kan bara säga till dom att börja mobba dig

Din lilla bitch jag kommer förstöra ditt liv o föresten vem trodde du att jag var?

o detta är ett löfte!

min lilla bitch:p

2011-06-29 20:58:53 l
indiras mamma

det är så typiskt småbarn att inte har något bättre för sig än att kommentera och spamma andras bloggar...

ta det lungt så o ta ett glas mjölk o sätt dig o kolla på bolibompa eller nått, dessutom är det läggdags kl 20:00 vad gör du uppe nu?

vad menar du med att det är detta är ett löfte? lär dig bygga upp meningar, det heter din lilla bitch jag kommer förstöda ditt liv och detta är ett löfte? vafan du kan ju inte ens stava? HAHAHA och sen när känner du elinas läsare och dessutom vad får dig att tro att dem ska lyssa på dig ifall du säger åt dem att mobba henne? lilla bäbis gå o sug tumme!

2011-06-29 21:18:12 l
indiras mamma

och btw din pojkvän? vilken kille vill ha dig undrar jag? du måste nog betala honom väl för att han ens ska kolla på dig...?

2011-06-29 21:22:48 l
majja

jag känner hennes pojkvän och han är jag vet inte vad, ialllafall så är han den läckrats ekilllen i hennes skola och han kan inte sluta titta på henne!

2011-06-30 11:17:07 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: