äntligen hemma!

shaaaaaaaabaaaa. nu är jag hemma från klassresan, hade jätte kul!
vi bodde i en skout stuga som hetta JOA och vi sov uppe på ett loft o
där sov typ 20 pers? as varmt var dte dr inne iaf på natten :o jag sov
bredvid fredrik och agnes men mellan max och bella (anteckan?!?)
när vi kom kollade vi runt packade upp allt och sen gick vi och BADADE!
tog mitt första dopp i sjön , fan va kalt men endå inte? :s as kul iaf.
några hade vattenkrig o sen gick dem över på bryggan så dem spruta
ner oss hahaha. jag skrek på dem so jag blev hees! efter en stund så luncha
vi och sen bastade vi o det var typ jag,wilmer,anna,lisa,max,zacke & natti.
några paddlade medans ja o bella badade typ 5 ggr samanlagt på helan dan'?
vi grillade på kvällen och sen var vi mycket uppe på loftet . haha jag henke
och fredrik åkte ner för en trappa på en madrass KUL. bilder kommer sen.

nu sk ajag kanske sova en stund. vi gick upp kl 8 idag! men hörs sen♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: