3 saker du inte visste ;D

1. jag äälskaaar o kolla på covers! asså ni vet om ngn sjunger en låt
och sen lägger ut på youtube? som om jag skulle sjunga t.ex price tag
o sen lagt ut på youtube ;D asså det finns så många bra röster o det är
kul o lyssna på dem jag lovar :$

2. kritiserar alltid allas kläder o stilar! jag vet det är dåligt men jag kan
inte hjälpa haha är en sån modepolis :(

3. jag är livärdd för insekter.....

Jasmine

Förlåt nu. Men vadå modepolis? Om du skall vara modepolis får du börja med att andra snygga kläder. Det ser ganska trashigt...

Ba tips

2011-06-16 13:08:34 l
Patsy

Jasmine.. HAHA,, lågt!!! Trashigt? Hon e ju assnygg. Har it sett dig men fattar att du e fuul, för att du är ful i personlighet oxå gmn ;D Elina e snäll o snygg, presic som alla hennes kompisar och människor som inte kmt skit ;D

2011-06-17 22:06:21 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: