100 frågor - nolifer

1. Hur gammal är du om fem år?
18

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
mej själv? eller nej mitt gossedjur :s haha men ingen har vaknat än så...

3. Hur lång är du?
162 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
scary movie 3

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
kostja (låtsaspappa)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
det var på ryska men ni kan ju få läsa det endå " elina davai damoj xvatet uze guljat"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
nuförtiden föredrar jag att ringa mest men skícka sms gör jag om jag inte pallar snacka med ngn.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

skillda

10. När såg du senast din mamma?

inatt / igår kväll

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
09.38

13. Vilken är din favoritjulsång?

gingell bells HEHE :3

14. Vilken är din favoritplats?
Har många ♥

15. Vilken plats föredrar du minst?
En plats med jättemycket folk, så man måste trängas (paniiik!!!)

16. Var vill du bo om tio år?
ngnstans i U.S.A typ i ngn fräck lägenhet i new york eller i ett hus i L.A

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
trode att det fanns spöken då + jag var mörkrädd

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
skrattar ju åt allt och hela tiden så haha kmr nog inte ihåg

19. Hur stor är din säng?
tror du att jag ska ställa mej upp o börja mäta eller? -.-

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar ofc ;)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med...

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 st.

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
göteborg & stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor ute, barfota/strumpor inne.

26. Är du social?
Hoppas det!

27. Vilken är din favoritglass?
sandwich & ben & jerry's chocolate fudge brownie ♥


28. Vilken är din favoritefterrätt?

gillar typ alla efterrätter för är ju sånt sockerbarn älskar allt som har med sött & socker o göra.

29. Tycker du om kinamat?
älskaaaaaaaaaaaaaaaaaar

30. Tycker du om kaffe?
aa

31. Vad dricker du till frukost?

Juice typ eller te

32. Sover du på någon särskild sida?
Aa, in mot väggen.

33. Kan du spela poker?
Nej xD

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ofc, vem gör inte det? 

35. Är du en beroendemänniska?
Det beror på vad.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
min kusins mamma

37. Vill du ha barn?

Ja, någon gång.

38. Kan du några andra språk än svenska?
ryska som är mitt modersmål , engelska & lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

japp hände faktist i vintras fick halsfluss o 40 fraders feber :s

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Well, havet tror jag! Men det är jävligt soft med en bässäng med :/

41. Vad spenderar du helst pengar på?
KLÄDER O MAT?!

42. Äger du dyrbara smycken?

jag har ju några äckta silver o guld smycken men det är inte så att dem kostar över en massa tusen.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
favorit ? hmm.. typ greys anatomy ajiih haha jag
väljer inte ut favorit program men det är olika på olika kanaler.

44. Kan du rulla med tungan?
ja :D

45. Vem är den roligaste människan du känner?
känner många roliga men anna, antonia & msgana!

46. Sover du med gosedjur?
ibland när jag har mått dåligt på kvällen så sover jag med gosedjur..

47. Vad har du för ringsignal?
den vanliga klassiska riiing signalen den med ah skitsamma ni fattar nog? ;D

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nee ;(

49. Vad har du närmast dig  just nu som är rött?
Mina naglar

50. Flirtar du mycket?
inte för mkt iaf

51. Kan du byta olja på bilen?
neeej :O

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nejj, lite svårt om man inte har bil.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
"sista chansen"

54. Läser du dagstidningen?
inte lika mkt längre men ibaldn när det är tråkigt på spärvagnen :)

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

gjorde d förut men inte längre

56. Dansar du i bilen?
Dansa? I bilen? xD njaa…

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ, as always…

58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper?
massa låttitlar xd

59. När var du i kyrkan senast?
Längesen…

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
sophia! (går på högstadiet nu, btw)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Campar inte!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte?

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting

64. Har du varit med i tidningen?
tror inte deet

65. Vad är det konstigaste du ätit?
kmr inte ihåg

66. Vem såg dig naken senast?

Jaaduu…

67. Vad är det för färg på din tandborste?
GRÖN :D♥

68. Hur imponerar man på dig?

Genom att vara sig själv.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
anna

70.
Har du någon piercing?
Hål i öronen…

71. Din största vinst?
va menas med största vinst typ i lisse eller? :)))

72. Civilstånd?
Singel and redy to mingle

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se och min mail tror jag

74. Är du fåfäng?
vad är fåfäng?.

75.  Ångrar du någonting du gjort?
ångrar mkt....

76. Hur gammal är din pappa?
eftersom mina föräldrar e skillda ojag inte träffat min pappa på många år så är ja inte säker men jag tror han är 40 eller 39 kanske? men min låtsaspappa e 42 iaf.

77. Vilket är ditt drömjobb?
skådespelerska, stylelist eller sångerska

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
jaa

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

hamster och nu katt

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

jag kan verkligen inte spara pengar och det roligast eär att alla mina pengar går åt mat.
jag är fof mörkrädd och har vart det hela mitt liv.
jag är jätte lättskrämd o varje gång ngn skrämmer mej så typ känns det som om mitt hjärta
ska sprängas o det händer varje dag i skolan ...

81. Svär du ofta?
Ganska

82. Sverige när det är som bäst?
när det är varmt ♥

83. Kan du åka slalom?
har aldrig åkt skidor!

84. Vad har du ätit i dag?
vegetarisk pizza & choklad :d

85. Vad har du för utbildning?
Går i skolan (hehe)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
waah räknas håret? om inte så min amage isgf

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
mina fötter.

88. Vilken är din bästa egenskap?
omtänksam, rolig o snäll(hoppas jag)

89. Vilken är din sämsta egenskap?

vet intee.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Vaa ?

91. Saknar du något?
2009 !!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Tss, Såklart det är !1

93. Vad gör dig ledsen?
”Falskhet” och när folk sviker.

94. Vad gör dig glad?
när ngn annan är glad då blir man också glad & när ngn säger ngt roligt :D

95. Har du varit gift eller förlovad?
Haha nej

96. Vad ska du göra i helgen?
fredag : kommer hem från klassres sen hem o chilla
lördag: lisse med ngn?
söndag: ????

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Ingen aning…..

98. Vad har du för laster?
vad är laster? :S

99. Vem är din förebild?

Nja, har typ ingen.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Publicera inlägget !



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: