SPK



1. tack!
2. Svavelskär visas inte mer på svtplay :/ tyvärr.
3. nej jag söger inte att du inte har ngt liv haha söt e du. det är synd att du är sjuk, krya på dej!!
och ang min uppdatering o bilder i inläggen så försöker jag att hinna o skriva så mkt jag kan!
jag har ju framför allt sommarlov? och dess utom är min kamera sönder :( MEN jag har fått en ny
av min gudmor så ska bara fixa en grejj på den o hämta den så kommer det en massa bilder!
4. dem kommer snart! visar dem i nästa inlägg ;)
5. Selena? nah jag vet inte . jag gillar henne på ett sätt men är inget stort fan av henne men hon e as söt :)
6. a jag vet :( hahah vah olaglig i biosalongen? aha du menar att filma ? haha nejnej ;D
7. jo jag ska försöka med fler bilder men somsagt så är min ena kamera pajj o det är den kameran jag har
med mej överallt så.. men jag får en ny snart o då lovar jag en massa bilder för de är jag skylldig!
och jag ska försöka men längre inlägg, trodde inte att ni pallade o läsa långa inlägg haha?<3
8. förlåt :( men det är ju en film reccension eller vad dte nu heter o jag skrev bara liiteee av handlingen?
förlåt om jag pajjade det för dej men vrf läste du vidare när du såg att jag ´började berätta? :)
9. HAHA (A)
10. men förlåååt dåå :(
11. :(
12. jo det kanske jag sa men vi bestämde ingen dag o så sen så ringde/smsa du aldrig så jag gick
med Maya. men jesli ti bi tak xatela samnoj pojti to ti bi tagda mne pozvonila takshto...
hahah lite ryska där (A)
13. hoppas jag också oo det har redan fixat sej :D<3

ouuff, det är as bra att ni kommenterar! jag ska försöka ofixa längre inlägg o jag får nog
ta lite cam bilder sålänge eller nått , innan jag får min nya kamera. tack för den snälla
kommentaren där uppe om att jag/bloggen har potential o så, as snäll! :) haha va roliga
ni är, när jag har frågestund blir de inte så många frågor men sen efter  så välter det in!
spara era andra frågor till frågestunden för jag gör en frågestund om nån vecka igen :D

puss!

anna

vi bestämde ingen dag för att för det första så visste du inte när du kunde för det adra ville vi gå när min bror o hans tjej gick o för det tredje är det jag som ska ringa? det e fan du som fixar allt jag visste inte ett skit om vad du gjorde och sånt? hur fa tror du jag kan veta när du e ledig o sånt? du bara gick e vacker dag utan att ens säga till mig att du går med nån annan sä vafan tror du jag ska göra? och du kallar mig för svikare att jag inte ville gå på gothia...

2011-07-19 11:43:12 l
Canita

HAHAAHAH känner mej dissad ;)

2011-07-21 00:08:08 l http://canita.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: