So you think you can dance?

hallå dår köttoblåbär. hihihi skojja ba HEJ!
sitter i sängen o kollar på so you think you can dance.
ganska bra program faktist ^^

anyway läste komnt.
ang vår video som vi la upp igår kväll o en person
hade skrivit om vi var seriösa och att vi skulle lägga
ner vår sångkarriär o här har du svaret : Ingen har
sagt att vi vill ha någon sångkarriär ok? vi gjorde
denna video endast för att vi hade en frågestund på
min o marias blogg och där var det flera som bad om
en cover på någon låt och nu fick dem den, jag la upp
den här för skojsskull o ville se vad ni tyckte men somsagt
jag sågframemot dessa kommentarer och nej ingen
har sagt att dem andra som tyckte bra var tondöva?
inget har sagt att det ska ljuga om sanningen vem har sagt det?
alla tycker olika somsagt och jag tar emot det du tycker också.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: