Rolling in the deep cover


hahah jag oc maria sjunger rolling in the deep. enligt mej låter det ok men vad
tycker ni? ah skitsamma inget att fråga om kmr endå o välta in med en massa
dumma kommentarer som förra gången -.- men anyway

Rolling in the deep med Adele , sjungen av Maria & Elina

Andreea

WoW :)

2011-07-09 23:39:31 l
Canita

Skit grymma är ni tjejer !!!!!! :D <3



Svar: Jodå! Vf inte !! :) <3

2011-07-09 23:41:19 l http://canita.devote.se
Andreea

coola Maria refräng haha snyggt tjejer ;)

2011-07-09 23:48:47 l
Neea

det va faktiskt bra knk inte världsbästa som värsta kändisen men det va riktigt bra ! <3



KRAM

2011-07-10 01:19:16 l http://neeafalk.blogg.se/
Anonym

HERREGUD!! skoja du med mig eller? man tror att ni snart ska dö ingen känsla lägg ner fucking sång karriären, var ni ens seriösa ?

folk som säger ni är bra är fucking tondöva fel på öronen elr asså det är meninegn att man ska vara ärlig så saningen svider !!




2011-07-10 01:52:53 l
kristina!!!!

elina skiit i det miffot som skrev så där uppe! ni var skiit bra! WOW!!! :) <3<3

2011-07-10 09:39:38 l http://kristinamanasievaa.blogg.se/
melle

Asså du som säger att de sjunger dåligt gå och lägg dig!!!! DU FÅR TA OCH SLUTA! jag kan svära att du inte vågar läägga upp video på när du sjunger baaah för du är sån fegis och sitter hemma på datan och säger att elina och maria sjunger dåligt!!!! Du är sån omogen skitunge! Och skriv ditt namn när du kommenterar!!!! ooops glömde du är ju sån fegis så du vågar inte skriva ditt namn sorrrrry ;)



ps. Elina och Maria ni sjöng super braa!! modiga tjejer det gillar vi! (Y)<3

2011-07-10 13:03:20 l
awa

asså alla ni ljuger så jävla mkt bara för att ni inte vågar säga sanningen att hon sjunger som en instoppad åsna säg bara saningen du elina lägg ner snälla min 6 åriga syrra sjunger 100 gånger bättre en vad ni gör hahahahahaahahah om jag var du skulle jag lägga ner bloggen bara asså du har skämt ut dig så jävla mkt vet du det? hahahahahahahahahahhaahahaahahaha

2011-07-10 14:45:12 l
Alexish

ey awan, vrf ska du spela över ha ? tror du vi bryr oss om din fkn syrra om hon sjunger bra eller inte:)? Du behöver inte kaxa, du skriver så bara för att du är avundsjuk eller hur? ärligt hur gammal är du 7?. hur omogon är du egentligen? en sak till tro inte att du skrämmer dom, dom bryr sig inte ett skit om vad du säger du snackar bara bullshit, skaffa dig ett liv mannen.

2011-07-10 19:13:05 l
awa

för det första heter jag inte awan jag heter awa om du kan läsa och sa inte att du skulle bry dig om min syra, nej jag är 15 och är inte ett piss avundsjuk på instoppade åsnor jag kan säga att jag kan mkt bättre en båda två och även dig så käften din fag!!!

2011-07-10 19:41:55 l
alex

kalla du mig fag, din hora gå släng dig skaffa dig ett liv. mm vrf skriver du då om din syrra ? a exakt skriv it mer här ditt skit.

2011-07-10 20:11:43 l
awa

vänta vänta känner du mig vet du ens vad hora betyder jag skriver hurmkt jag vill har du problem eller?

2011-07-10 22:00:00 l
maria

laaaak mannen palla, hur fan orkar ni vara så jävla omogna?!

OCH om vi sjunger som om vi vore tondöva

varför ska du bry dig ?

Varför ska du ens slösa minst 10 minuter av ditt liv att kolla på videon & tillomed kommentera fyra rader?

ååh, asså snälla, ingen bad om din åsikt?

VART , snälla säg mig VART står de i inlägget att du ska skriva 'nertryckande' kommentarer ?..

does it even look like we care?

Nej precis, de är inte så att vi tar åt oss av ditt skitsnack , alla tycker olika och du kan hålla de du har att säga för dig själv, och säga de till någon som bryr sig & förtjänar de

De vill säga DIG / ER



Jag eller Elina bryr oss inte ett PISS om vad du tycker om oss !

Vi gör vad vi vill , när vi vill & hur vi vill , så om du har något att säga, säg de face2 face

istället för att kommentera en blogg som du ENDÅ INTE VERKAR TYCKA OM




2011-07-10 23:16:10 l
maria

& du 'AWA'

om du nu är FEMTON ÅR..

varför beter du dig som om du är fem år?

snälla, mogna till lite?

sen när börja folk använda 'fag'

HAHHAHAHAHA

stort, stort STORT K till dig,okej ?

Åhhh, de så jävla roligt att se vad du skriver, för de verkar som om du tror att vi bryr oss?*

De inte så att vi ska sitta å gråta för att någon säger att vi e tondöva?

Bara för du sitter och gråter nu samtidigt som du läser vad du får för svar på din kommentar!

GASHHHH, väx upp för helvetet, och länka din egen blogg så får vi se hur du sjunger, biaaaaatch (L)

2011-07-10 23:29:06 l
awa

har ingen blogga asså gråta jag dör av skarat svär HAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-07-10 23:59:01 l
maria

okej , gråt då?

Vem fråga vad du gjorde

& sa jag att du skulle svara tillbaka ens?

och så kan du ju lära dig att stava gumman :*

& använda ord på rätt sätt i en mening..

tvärsynd säger jag bara..



Och nu vet vi vem elinas största bloggfan är !

Du tog dig din tid att söka på hennes blogg och leta efter detta inlägget & svara med en helt meningslös kommentar - IGEN

can you belive it?!!?

HAHAHAHAHA, tvärsynd :/


2011-07-11 14:18:24 l
svar till ANONYM..

Postat av:



HERREGUD!! skoja du med mig eller? man tror att ni snart ska dö ingen känsla lägg ner fucking sång karriären, var ni ens seriösa ?

folk som säger ni är bra är fucking tondöva fel på öronen elr asså det är meninegn att man ska vara ärlig så saningen svider !!



___________________________________

Men herregud, vi vågar lägga upp en video n är vi sjunger, och du vågar inte ens skriva ditt namn?!

INGEN asså INGEN bryr sig om din kommentar, ok?

Vad är de du och dom andra inte förstår?

tror ni i ska gråta eller?

Synd för er om ni tror de, BAHAHAHA....

asså vi bryr oss VERKLIGEN inte om eran 6 åriga syster sjunger bättre,

eller om vi och våra läsare är tondöva

K bry?

ni får la tycka vafan ni vill, ni bestämde er tillomed att försöka få oss att känna oss dumma HAHAHH

Kasta er i nån vägg för era kommentarer e lika meningslösa som er själva!

pusspusss

2011-07-11 14:25:29 l
alex

lyssna "awa" om du nu heter såååååååååååååå. exakt är du ens 15 år gammal? ingen tror på bullshit. du är riktigt oooomogen för att vara 15 år gammal, ingen exakt ingen tror att du är det du beter dig som en fkn 7 åring mannen du inget liv. "skarat" sv2000. Spela inte cool bakom skärmen säkert i live du e sån liten fegis som inte ens vågar säga ett ord! du ska inte kaxa mer, tro inte att du e cool du e ett skiiiiit förstå de

2011-07-12 01:16:30 l
alex

och vänta " vet du ens vad hora betyder " vem för i helvete frågar sånna frågor :s ? svär på gud du är 7 år. ingen som är "15" frågar vad hora betyder du är riktigt efterbliven va? som sagt dom vågar iaf lägga upp videon där dom sjunger elr hur ? skulle du våga göra det ? tänker inte slösa min tid på en riktigt omogen efterbliven liten skit !

2011-07-12 21:27:58 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: