pappa & farfar <3

hej! mamma o jag åkte en snabbis till affären o köpte
en ny rakgrejjs t mej. sen när vi kom hem ville jag
ringa o prata med pappa och farfar men pappa var på
jobbet så pratade med farfar, hah tårarna var nära på
att sprängas i floder under samtalet men sen på slutet
gick det inte att hålla in. Nu fattar ni säkert ingenting
men mina föräldrar är skillda och jag föddes ju i Uzbekistan
och när mina föräldrar skilldes o vi åkte hit till sverige
för 10 år sen så stannade pappa, farfar och farmor där.
jag har inte träffat dem sen dess och det har varit jätte
svårt. Farmor dog för 2 år sen och jag fick aldrig egentligen
träffa henne... Saknar pappa och morfar obeskrivligt!
hoppas på att få träffa dem snart. det är nämlingen stora
problem med att komma dit för äsch stor historia ingen
mening o berätta här men ville bara skriva av mej.
Familjen är det heligaste du har!♥

Michelllläää

nee fan va gullit! jag skulle fan ha gråtit sönder :(

2011-07-10 19:24:02 l http://thalatina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: