My day


När jag vakna så var inte mamma hemma för hon jobbade så fick äta
frukost o de själv - litte smått tråkigt måste jag erkänna! Bytte om o de
sen åkte jag in till stan där jag träffade mormor o vi gick o handla lite
grejjer.. köpte en datorväska,cardigan & ett par skor som ni kanske såg
i det förra inlägget? det blev inte så mkt men kände inte får ngn "stor shopping"
faktist ;) vi åkte hem t mormor o åt lunch, gott! gudmor kom också över.
vi kolla på rysk tv o de hahah jajaja de vanliga! sen kom Christer hem o
gjorde middag så vi åt o nu har dem kört hem mej. Mamma kommer om
en stund så ska byta om t ngt mysigt o göra te till henne sen ska jag nog sätta
på en film, jajaja det vanliga haha. haft en as bra dag! själva? :D


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: