like, dont like!


armband - det är nog det bästa som finns armband och framförallt
smycken! men nu hissar jag ju armband o här är förklaringen .
- piffar upp alla outfitter! kan få en vanlig vardags klänning att se
chic och mer festligare ut t.ex.  när armarna känns tomma och
outfiten känns tråkig så vad tar jag på mej? ARMBAND . okej
jag har armband hela tiden hahah utan arband känns mina armar
tomma och inte så fina. plus man kan hitta alla sorters armband!
söta! snygga! coola! med berlocker, pärlor. waah ni fattar ^^
har tusentals armband hihi, kan ngn gång lägga upp bild på alla!


fanta exotic - gillar inte det längre, eaaakk! tycker det smakar för sött
och eftersmaken gör så att man blir ennu törstigare! och fanta exotic
är såååååå förra året , tycker dessutom att det inte är gott längre.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: