jag ska alltid få en massa prbolem...

hejhej! var ju somsagt på bio med maya den var as bra!
sen stack vi till liseberg :D hahah as blöt blec jag! vi
skulle åka atmosfear o det bara typ rann vatten från mitt
huvud o jag fick en as stor fläck med vatten mellan benen D:
såg ut som jag hade kissat på mej.... anyway min kamera e pajj?!?
jag vte inte hur d hände?! jag tog bilder igår kväll o la ner den
i väskan sen och nu idag på bion så e skärme pajj? panik!
mamma blev inte så suuur som jag trodde med wah...
skitsamma! idag kommer mormor o christer tbx från spanien
så jag o mamma åker o hämtar dem ikväll/natt .
har inget humör alls just nu... ska sova . - Elina

MF

Nawiii :(

Hoppas den fixar sig! <3

2011-07-17 18:18:05 l http://fassihi.blogg.se/
patsy

synd med kameranĄĄĄ :( haha, forsokte du va olaglig i biosalongen va!?



kramm

2011-07-18 16:04:43 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: