5/7-6/7

i 2 nätter som vi (jag och anna) hos min mormor och vi hade
lägenheten för oss själva eftersom min mormor o christer är i
spaiiiin ! förra året sov vi där 2 nätter när dem var borta i tunisien!
anyway vi kollade på disney chanel hela tiden typ , o mtv samt
vår älskade kanal 1 russia! RYSSLAND !! iaf o så stog jag för maten,
alltså jag var kocken ;) igår när det spöregnade så sprang jag ut
i min klänning o converse o anna i shorts, tisha o ballerina !
vi sprang runt o alla sitrra på oss från sina ballkonger xd vi blev
dygnblöta! der rann typ floder från oss hahaha. när vi gick in
hoppade vi in i duschen o sen tog vi på oss varma o mysiga kläder!
myyyys! vi gjorde hamburgare o kollade på phines & ferb ♥

kolla va blöööt! hihi älskar min MESSI HANDUK♥


vi fixade naglarna!!!

anna hihi!

anna tog med sej boken ja o anna skren sommaren 09! aw omg vi
garva hela kvällen, omg va konstigt vi skrev - häääyyy, typ, hihi, heeeyy.
omg ahah awww!

ja åt mej tjock på dessa godisar ^^


fin bästis <3



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: