3. favorit film och varför

  1. bild på mig och mina bästa kompisar
  2. bild på mig och mina närmaste kompisar
  3. favorit film och varför
  4. dom jag saknar
  5. favorit låt
  6. en bild på mig och 5 fakta om mig
  7. text/mening som betyder för mig
  8. mina/mitt husdjur 
  9. min stil
  10. mina intressen


Harry Potter! är min favorit film , har varit min favorit film & kommer
alltid att vara min FAVORIT FILM! älskar att kolla på dess filmer!
föredrar harry potter framför alla andra magi och vampyr o sånt.
filmerna är både roliga, spännande och ah. jag vet inte hur jag ska
förklara min kärlek till harry potter. vissa säger att det bara är barnsligt
o ÄLSKA hp i denna ålder. hah? vadå barnsligt?! dem har varit mina
favoriter sen jag var 5, om inte mindre ? :s
HARRY POTTER ♥ btw, ska nog se den sista filmen ( andra delen av film 7)
i helgen. åh så glad! hah kmr säkert börja stor lipa på slutet för
vill inte att dem ska ta slut...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: