10 sanningar om mej

- jag äter inte tacos om jag inte kan ha majs i !
- om jag bestämer mej för att lära mej en hel låt utantill
så tar det inte mer än 5 min så kan jag hela!
- jag är beroende av smycken! har tusentals o jag tror inte
det är vanligt o se mej UTAN smycken har alltid fleera armband
o ringar o halsband på mej . love it !
- jag älskar peace märken! har det på vissa kläder, smycken asså
hahaha älskar o vet inte varför? så ballt! PEACE OUT <3
- jag äter faktist väldigt mycket det gör jag o jag menar det säger inte
det för att vara ngn som säger ååhh vad tjock jag är men är jätte smal?
nej jag är inte tjock jag är NORMAL men jag har svårt för att gå upp
i vikt fastän jag äter mkt!
- är jätte petig med maten! pillar alltid bort en passa :o
- har aldrig haft något riktigt förhållande ..
- mer än 50% av min garderob (inehållet) är från H&M (favorit affär)
- står inte ut med värmen för länge så sommaren är inte min favorit årstid utan hösten!
- när jag är hemma ensam så sjunger jag hela tiden!! eller har tv:n på! fast nä jag
har teven på och sjunger asså hatar när man e hemma ensam o det är tyst! gillar
när det låter o det är folk runtomkring mej , då känner ja mej säker<3




Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe! anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/july/tavlingvinnaren-3.html#comment

2011-07-04 06:54:33 l http://liborius.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: