Vart hemma hos bellshuu

Hallåjs allesammans! varit hemma hos bella efter skolan , vi slutar ju rått så tidigt halv 2 så jag stack hem t bella min åsna♥ hemma hos henne baka vi kladdkaka som blev en vanlig choklad kaka xd och chilla med bellas fräsiga pappa! nu är jag äntligen hemma, det tog 50 min för mej att komma hem haha. Mamma har åkt hem till Anna eller ah rättare sagt till annas MAMMA då :) dom är ju typ vänner fast jag fick inte åka med, stackars anna ligger i 39 graders feber så mamma ville inte att jag skulle bli sjuk -.- krya gumman!♥ nu ska jag kolla vad som finns i kylen sen sätta mej och göra klart engelskaläxan, bloggar nog inte mer idag tror jag men ses imon. pussaar♥

Min! älskar dej bäääääääääästavän

Patsy

Dnygging Bells, på bilden ;) <33

2011-01-17 18:46:17 l http://rapunzelll.blogg.se/
Bella

omg bara så att du vet gmn jag älskar dig så sjukt mycket med ! ;) <3

2011-01-21 19:57:46 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: