utvärdering & lite kort om helgen

heellloouuueee.
i lördags dåva på morgonen träffade jag först anna & natti och sen givk jag och brudarna till synagogan där vi lyssnade på zackes barmitzva sak ni fattar för er som inte vet vad barmitzva är så tryck här han vär tvär duktig. därefter åkte jag och brudarna hem t mej där mamma laga feettt god lunch åt oss sen typ sov vi ? haha, jag facerapa anna & natti på fb, moahaha (6) sen typ åkte mamma & kostja till tranemo för att fira en b-day så vi fixade oss och mormor hämtade oss samt körde oss till zackes fest. där hade vi kul, eller det var inte det rätta ordet, tväääär najs var det! fast det var ju synd att jag och anna blev hämtade så tidigt men det var på grund utav att jag skulle spela match nästa dag (idag alltså) så vi blev hämtade utav min mörmör och anna sov över med mej! imorse vaknade jag utav min väckar klocka som ringde 09.45 jag gick och sa godmorron, tvätta mitt fula fejs, gick och slängde mej på anna för att hon skulle vakna och sen åt vi frukost. jag åkte till  matchen där vi förlora mot borås, ställningen kmr jag it ihåg haha. och jag kunde ha spelat bättre fast hade skit ont i magen så.. nu sitter jag hemma och kolla på tväää samt tävlar mot David på fejjan HEHE.

slutsats: helgen var bra & det bästa var ju då lördagen, det dåliga var att jag kunde spelat bättre i
matchen men vi kämpade endå! duktigt spelat tjejer, lovee uuu aaaaal! sen glömde jag ju kameran
och det så jätte ledsen det blev inga bilder tyväärr, tvär ledsen själv. så jah så sog min helg ut!

jarru det var väl kul att läsa en utvärdering? thaha I suck. okej bloggar mer sen, pusssan♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: