trött

hello everyvone :) kom hem väldigt tidigt idag men glömde bara bort att blogga då hehe. hallå vet ni hur ledsen jag blev imorse eller? jag tog ju med mej kameran t le pain francias men så var den urladdat, fett ledsen! men jag lovar det kmr fler bilder ngn annan dag i promise. right now sitter jag och lyssnar på musiik, löve! samt spelar data worm (facebbok) wääj, david har gått om mej på topplistan! fu :( så ska försöka vinna tbx min plats nuvah ;) imon är det skola enligt schemat så jag börjar kvart över 8 buhu. sitter och väntar på mamma hon är ju i skolan och för er som inte visste ska hon plugga t sjuksköterska -.-  fattar inte varför när hon redan är utbidad kock! yaya men det är ju faktist chekt att ha en mamma kocka-sjuksköterska om man tänker efter.. häpp, blog2ulater.

Patsy

HAHAHAH, när jag gick på hundmässan då skulle jag fota men exakt när vi kom var den urladdad x(



KRAM<33

2011-01-12 19:16:10 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: