Teen mon, städa & slappa

nä men tjena sötnosar ! mamma fick kämpa med att väcka mej imorse, haha jag är jätte svår att väcka faktist :D hitills är jag hemma ensam för mamma & kostja är ngn stans och köper ngt haha. anyway jag har städat lite här hemma & städat ngt feeett äckligt gissa vad? det börjar på katt och slutar på låda :) e - u - w men vad ska man göra när man har en liten bebis att ta hand om >.>" men nu är jag klar och kan pusta ut! sitter och kolla på teen mom som går på mtv, om jag ska vara ärlig så räddar mtv tvän! för det går ABSOLUT inget roligt på dem andra kanalerna den här tiden men mtv har alltid ngt man vill/kan åtminstånde titta på för allt annat e boooring. idag stannar jag hemma för i det här vädret tror jag ingen klok människa går ut :)? ha en fortsatt bra dag , elina ♥

• en bild jag redigera här-om-dagen liksom •


winnyy

fin :*

2011-01-08 20:10:33 l http://www.WINNYaz.bogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: