tänker inte säga godmorgon, så fkn arg är jag :(

qlkwbdljbl, vet ni huuuuur jävla arg jag är eller? nu när jag vaknade imorse så skulle jag sätta på mtv som vanligt för den kanalen är på hela dagarna hos mej eftersom MTV RÄDDAR TEVEN! men gissa vad som hända när jag tryckte in kanal 13 på min fjärrkontroll? jo på tvskärmen stog det följande: MTV HAR FLYTTATS TILL DEM DIGITALA KANALERNA SEN 15 JANUARI 2011, är du fortfarande sugen på att kolla på mtv så kan du kontakta comhem eler... blablabla , wtf ? >:( gråter snart.. kommer sakna the hills,made,pranked,the hard times of RJ burger osv... så arg är jag idag, deffenetivt ingen bra start på dagen! jag menar man har alltid kunnat kolla på mtv för att den kanalen varit gratis och så men nu ska man heelt plötsligt betala?? ska man betala för kanal 6 snart också eller? >:( okej nu ska vi inte gå för långt här va.. ska ringa anna och ta & dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt. bloggar mer senare om vad som händer under dagen akki ;)   wish u all a sweet day ♥

Patsy

^.^, jag har oxå comhem. PLZZ MTV, försvinn inte :*(

2011-01-15 16:55:07 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: