svar på era frågor

Hur mår du?
jo tack ja mår bra! sj? :)
Är vaggeryds killar hetare än killarna från göteborg?
känner ju bara Gustav i veggryd så måste nog säga att gbgs killar är hetare hihi :3
Vet du vad de är för skillnad på en bäver och ett mumintroll?
vaaaa, nä vet inte hehe :)
Heter alla glenn i göteborg?
nej det gör dem inte haha knr bara 1 som heter Glenn
är det sant att du har varit mobbad?
ja det är det..
Är jag bäst?
KLART DU ÄR Felicia ;)
 Vilken film vill du se på bio?
jag vill nog se filmen med Christina Augulera som kommer ut den 28/1
 Ifall du vann 1 miljon kr, vad skulle du köpa?
oj, hehe först en systemkamera! sen en massa mer!
Hur många husdjur har du hafft? :D
3
 Hur länge tänker du blogga?
vet inte får se med tiden ;)
 Vad vill du bli när du blir stor?
ADVOKAT
 Hur många barn vill du ha i framtiden? (a) haha
haha 2 kanske?
 Gillar du så här MÅNGA frågor? heheheh
klart jag gör! alltid lika kul :D
 Vad är viktigast hos en kille?
att han bryr sig om en. 
När fyller du år? 
den 14 augusti
Skulle du vilja bli barnmodell i tyyp H&M kanske?
tror nog alla tjejer skulle villja det eller vad tror du? ;)
Är du kär ?
ja det är jag 
Vem är din bästa vän ?
just nu är det Bella&Anna&Michelle 
Gillar du ditt utseende ?
kan man nog säga fast är inte HELT NÖJD!
Vilka bloggar läser du ?
www.duvetmarie.blogg.se & några till som typ kissies då och då samt några andra :)







TACK FÖR FRÅGORNA! hoppas ni blev nöjda med svaren♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: