stör mej

stör mej riktigt hårt på folk som tror att dem är bäst. jag menar (nämner inga namn) om man har känt varandra i över 5 år , okej jag förstår man är inte direkt vänner längre men man kan ju hälsa endå? var på stan med hannah häromdagen och då träffa jag på en"person" och den "personen" hälsade med en bitchblick? what's the point? okej den personen är rik fin, går på en "cool" skola och ni kan ju gissa villken ? och sen nu efter filmen så gick jag anna och louisa på toa där på biopalatsen, så träffa jag den "personen" igen, och nähe? personen hälsa inte igen. AHAH jag bryr mej direkt inte om att alla ska hälsa på mej men man kan ju fatist göra det för gamla "vänners" skull? asså stör mej på folk som man har känt så länge och när man typ skillts åt och sen träffar dem igen så kommer dem och tror att dem är ngt och att man är inget, nä men hallå biatch ;O åh, så jävla irriterande måste jag säga. bara för att man är rik , går i juicy kläder, är 1 jävla år äldre, går på en "cool" skola & har "coolare" och rikare vänner ska man igga mej. bullshit. HAHA förlåt men var bara tvungen.

cornelia den rika

hahahahaha

2011-01-02 23:55:11 l
d

vad är det roliga?

spela aldrig mer över så igen, bara onördigt du cornela:s. om du nu går och snackar om det elina skrev så är det ooootrooliigt fittigt aav dig du me dina f vänner..

2011-01-03 20:14:25 l
patsy

HATAR OCKSÅ SÅNNA MÄNNISKOR! <33

2011-01-03 21:07:55 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: