snötid?

hellåjs. vakna för en stund sen pågrund av att katten stog utanför mitt rum och skrek om att få komma in, och så klart var ingen hemma så ja fick släppa in henné. hon lät mrj inte sova sova så ja gick och borsta tänderna. kolla ut genom fönstret och det är täckt av snö överallt! (där jag bor iaf) ska nog ligga på soffan hela dagen. känner att jag inte orkar gå ngnstans. nu har jag bestämt mej jag ska ha jej middagen på fredag tror jag HAHA, vafan ska ja laga? ._. heh lagar ngt ryskt eftersom dem aldrig har smakat på det förut ;) bra ide va? nu ska ja gå och käka typ, meeen uppdaterar senare, pussan.


nyyvaken man .

Djellza den kungligaste ;*

Nyvaken men alltid lika söt ! <3

2011-01-05 21:40:48 l
Patricia

hahahha, jag älskar facktist snön!? (a) <3

2011-01-06 17:00:20 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: