Sekretariats kurs 2

hallu / god kväll rättare sagt! kom hem för en stund sen, har varit på en sekretariats kurs tsm med laget, tvär najs hade vi. HAAH alltid lika kul att åka bil tsm med Antonia & Marie ;) haha dem kalla mej för vi vet den där fågeln i kalle anka den som har skit snabba bem och sjunger pa pa pa pa pa , tata ta pa pa a ni fattar nog, eller? har brivit bruunish åxå :D skulle rekomendera Garnier Ambre solaire natural bronze, fett bra! la aldrig upp outfite men nu har jag bytt om så palla byta om för bara en bild :P men hade på mej mina nya jeans från zara, mammas börklblåa tunika från?? vanligt h&m baslinne + mina svarta boots & den där jackan jag visade som mamma köpte i Paris ! juste hade cokså min blåa voulér (stavning??) kofta på mej också :) somsagt dagen vat feeet! och annu fetare är att imorgon ska mer än halva sverige t skolan och jag får slappa en dag t för att jag börjar på tisdag MOAHHAHAA :d känn är ägda bitchees. nej men nu ska jag kolla fejjan & ta ngt att drick i kylen, har varit törstig hela jävla kvällen efter den där kokos bollen jag fick smaka av lydia på kursen -.- hopas alla haft en bra dag!

Kramzan { Elina } ♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: