PLUGGILI PLUGG PLUGG!

hallåjs allesammans! hur mår mina söta läsare :)? själv mår jag toppen kan man säga.. VET NI HUR SEEENT JAG SLUTADE IDAG ELLER? JAG HADE JU RYSKA IDAG SÅ JAG SLUTADE 5 MEN MIN LÄRARE BA AH ELINA OCH DAVID HAR NI EN STUND ATT PRATA MED MEJ? SEN VI GICK IGEN ALLT SOM VI GJORDE FÖRRA TEMINEN OCH DE -.- TVÄR TRÅKIGT MEN DET BÄSTA VAR ATT MAMMA HÄMTADE MOI EFTER HEMSPRÅKET MED BIL WOHOH SP JAG SLAPP ÅKA VAGN. HEHE KOM PÅ ATT JAG HAR CAPS LOCK PÅ  så nu e den av. anyway fett kull att det är en massa fler personer som skrivit i frågestunden! jag svarar på allt imön :) här är länken till frågestunden om ni vill fråga mer! KLICKA HÄR nu ska jag fortsätta plugga geografi till provet imön. bloggar mer imon PEACE OUT söt♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: