Pink powaah


feeet tröja asså! fick nya tröjor idag på träningen, fett dem är rosa wtf!
åh jääätteeee glad elina, fast den e som klänning för mej jag fick Medium
och HAHAHAHAH stackars lydia tröjan är som tält på henne! gullunge!
men erkänn fet bild jag gjorde? :D ↑ idag började jag skolan iaf och imon
det bästa är att vi har skola i bara 1 timme från kl 10.30 till 11.30 , fett!
okej mitt favorit ord iidag är feeet/fett/fettigt MOHAHAHA känn på den ;)
innan skolan imon ska jag och bellshuuuu fika på le pain francais *ffeeett*
hihi, love u! ska självklart ta med mej den legendariska ... kameran!
nej men nu har jag precis duschat , sitter och äter corflakes. nu ska ja typ
borsta tändena! blog 2 u later imon på mörgonen yo ;) godnatt <3

patsy

Damp? _ hahahaha, feet ;xx



KRAM<3

2011-01-12 07:58:46 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: