nöööjdilinöjd nöjd :D

hellå. FIXAT BLOGGEN NU FÖR FAN :D och ääntliggeeen är jag nöjd.. tycker faktist att det blivit fint va tycker ni?
Har iaf hat besök av mina 2 småkusiner hela dagen , louisa hämtades runt 4 så ah. och 1 utav dom ska sova över idag så sitter och blåser upp en luftmaddras t henne HAHA ,hatar. det som jag är mest nöjd med designen är att den inte är för rorig och att färgerna inte är så starka och att den är fin :D jag ska byta header omnågra dagar igen för jag ska ta typ "bra" bilder dvs, jag ska ha snygga outfits och make up samt fin bakgrund och fina bilder.
wuua ska fortsätta att pumpa madrassen, jag har tagit sönder den som man sätter i batteri saken och den fyller på med luft själv så ja får puma, fast ja är snart klar så ah. uppdaterar mer tomorrow ! ha en fortsatt bra kväll♥

Beeebisaaar, iih dem låter mej inte pumpa maddrasen heelt :( sitter och käkar
popcorn, tjockisar♥   hihi sötisar, hon blonda har min I♥Luxenburg tröja som är
i str XXL på henne AHAHAHAH sötnos!

Hannahdenbästaavdeallaaaa

designen är jäättteefiin!

OMGL vilka söta kussar du har! :o

Puss på dej sötnos! <3

2011-01-01 21:53:11 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: