Narina skeppet gryning...... i3D (engelsk tal)

HAHAH jag hade bokat fel typiskt mej... så vi gick på narnina ist. fett nejs var det måste jag säga! tjejer älskar er. efter filmen tog vi en promenad ute och louisa åkte hem efter en stund men jag och anna var fof ut och gick där uppför valand och sen ner t gbgs hjulet. åh jag äskar dej, det du gav mej anna kmr jag aldrig att glömma! nu när jag är hemma: sitter i köket med min laptop och katten bredvid mej mjauu :) imorgon ska nog jag och anna träffas igen! vi ska nog bara luffa runt på stan tror jag nog. nu ska jag fixa annas blogg som jag lovat. imorgon ska nog anna hjälpa mej med min header som jag sa ska vi gå ut och ta en massa bilder som förmodligen kmr förekomma på min blogg! klockan jag har på min blogg där t vänster vid menyn skit i den! den går fel AHAH vill bara ha den för att jag tycker att den är söt (A) menmen uppdaterar lite senare, nu ska ja göra varm te, pussan♥


sexiigt...

din fjortis :)

hihi, love u tjejer♥

no coments...

wäääj, mongo :__(

ohno , som vanligt jävla gris, har en chokladfläck på min älskling tunika ;@

patsy

hahahah, ofta. Råkade du trycka på typ fel film då xd HAHAHA.

2011-01-03 21:05:51 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: