maj gad står inte ut längre, gud ge oss sommar !


själv sov jag inte så särskil bra :/ vaknade runt 9 sen låg jag kvar i sängen och kolla på b a r n k a n a l e n , mohaha. fast nu har alla vaknat vi har ätit frukost och jag har varit ute och köpt potato, mammsen lagar soppa!
lite senare ska jag och mamma kanske in till stan för att ingen pallar sitta hemma längre. Kostja (låtsaspappa) har varit sjuk i en vecka nu, vågar inte gå fram t hen vill ju inte bli sjuk :(? imön ärre skola nej usch fast jo.. jag mpste få träffa bella och ha en liten conversation whit tha girl. HAHAHA omg dör mamma kom nyss ut ur sitt rum ch hon skulle ta bort alla lakan och täcken för hon ska tvätta och min kattunge hade hoppat in i den högen med sängkläder och hon kolla upp ur dej högen nää fett söt ! now i'm gonna wash my hair, bloggar senare puss!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: