lav ju


Michelle Caceres Loyola Flores. (hihi kan hela namnet) älskar dej, min snyggaste chilenare!
känt dej i nu får se.. 7 år? mycket faktist. min, din humor, bäst! kan alltid snacka me dej
om det behövs, vet att du alltid finns där för mej. finaste ögonen och finaste skrattet, love
u bästis. du & jag för alltid ;O hhiihi ska vi gifta oss? :D skoj.. älskar dej min muffinss!

Michäää & Elinäää ♥



Patricia

Hejsan! hahaha, neeej! Det var så mörkt där så mitt hår blev så :P Min mamma har inte heller så mörkt hår! ;) KRAM

2011-01-02 11:16:13 l http://rapunzelll.blogg.se/
Michelle Cáaceresss

bruuush, jag älskar dig upp till 100%.

du betyder allllt, tänkt dig vi har känt varandra i 7 år, wuaa känns som vi har känt varandra i åraataal <3

Luv U 2 Elina Lundberg (L)

2011-01-02 22:59:11 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: