jag har absolut inget liv HAHA. för er som inta kan NÅGONTING om mej.

                                                               . Namn? – Elina
                                                            2. Exakt ålder? – 12 år
                                                          3. Vart bor du? - Göteborg
4. Bor tillsammans med? - familjen
5. Husdjur? - katt
6. Färg på ditt hus? - blått
7. När är du född? -1998
8. När vill du dö? - när jag säger att jag ska dö 
9. Vilket år tar du studenten? - waau tänker inte räkna men typ 2014 HAH
10. Något jobb? - skolan.
11. Vad ska du göra ikväll ? - datoorn & tvään 
12. Opererat dig? - nöö.
13. Duschat idag? - japp
14. Kramat någon idag? – om jag gjort ;)
15. Pussat någon idag? - bella?
16. Vad har du ätit idag? - mat. nej men rysk sak tsm med tjejerna och paj t frukost
17. Dagens klädsel? - först kjol linne & cardigan men annars nu ikväll rosa mysdress och topp från gina. 
19. Dagens sötnos? – jag (H) nejmen bella,anna &patsy
20. Dagens roligaste? - jag
21. Har du många vänner? - nej faktist inte -.-? 
22. Hur många har du kysst? – jarruu
23. Vem kramade du senast? – patsy tror jag
27. Hatar du någon? - hatar ingn men ogillar STARKT
28. Vem pratade du med i telefon senast? – mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jarru det vill du alt veta! haha ja årkar it gå och hämta mobilen med det var typ från louisa och det stod: aa

FAVORIT:
31. Film? - har många men en utav dem är the last song ! 
32. Låt? – har många!
33. Mat? – sushi,pelmeni & lax burgare!
34. Dryck? - apelsin juice & vitamin well 
37. Stad? – Göteborg helt klart!
38. Land? – grekland♥
39. Ämne i skolan? – musik & SO 
40. År? – favorit år? 2009 utan tvekan! 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - derruu ;)
43. Gången du spydde? – länge sen, när jag fick lååågt blodtryck och mådde jävligt 
dåligt var jag tvungen att spy :S 
44. Gången du grät? - igår
45. Pizzan du åt? - kebab :D:D 
46. Gången du var i göteborg? - bor i göteborg?
47. Gången du var i stockholm? – fleeera år sen!
50. Personen som såg dig gråta? - mammsen

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – hemma & mysa! 
54. Tv-spel eller datorspel? - dator spel ;P
55. Singel eller upptagen? - singel (H)
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - HAHA whut, inget av d , går inte in på sån skit.
58. Ragga eller bli uppraggad? – uppraggad (H)
59. Big brother eller paradise hotel? – usch ingen av dem hatar sånna meningslösa program? >.>" 
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blå! (har blåa själv så)
62. Choklad eller lakrits? – CHOKLAD!!!
63. Göteborg eller stockholm? – GÖTEBORG♥
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? – kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? – älskas
69. Leva eller dö? - ibland kan man ju undra..

ANTAL:
70. Personer du älskar? – mamma ,familjen & mina underbara vänner (lusse (katten mest) 
71. Personer du hatar? - ja det kan man undra...
72. Personer som sagt jag älskar dig? - många
73. Glassar du ätit på en dag? – n o l l
74. Resor du åkt på i år? - HAHAingea iår
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - har inte planerat in ngn festiva men röknas nyår? 
76. Gånger du haft minnesluckor? – hahaha några gånger när ja var mindre ;) 
77. Piercingar har du haft? - öronen - 3 
78. Personer du saknar just nu? – många.
79. Gånger ditt hjärta brustit? – många gånger 

VEM:
80. vem skulle du helst träffa nu? - min kusin som bor enda bort i tyskland! darija♥ 
81. Ska du träffa imorgon? – vet icke! 
82. Sjöng du senast för? - anna,bella & patsy 
83. Hade du senast en msnkonversation med? - HANNAH!
84. Spelade du tv-spel med senast? – tv-spel? fett länge sen men patsy tror jag.. 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - anna :3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – a.... & n.....
87. Förtjänar att dö? - jarru det vill ni allt veta ;) 
89. Vill du sova brevid inatt? - mej själv 

VAD:
90. Gör dig glad? - min familj och vänner! 
91. Gör dig ledsen? - många personer/saker
92. Vad vill du helst göra nu? - sola på en stand, är så jävla trött på kylan nu!
93. Önskar du att du slapp? – alla som irriterar livet ur mej
94. Vill du ha nu? - dricka (törstig som en kamel vafan)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar! & presentkort HEHE :3
96. Längtar du till? - sommar'n då vi kanske åker t L.A
97. Tycker du om dina betyg? – dem är mkt bra! men skulle vilja ha ennu bättre :P
98. Ångrar du i ditt liv? - väldigt mycket :(
99. Är det bästa som har hänt dig? – mamma, anna & en sak hihi :D


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: