jag dör sån tråkig lördag

hello sötnötar!

det blev ingen träff med kompis :( jag mår dåligt , lågt blodtryck igen -.-' men annars har jag städat och fixat mitt rum hela dagen typ, fram tills jag måde överdrivt dålig att jag var tvungen ringa t mamma som e på jobbet . hehe hon tvinga mej äta fastän ja ite var hungrig ._. vi har en sak i skolan som r varje onsdag och det är för elever 6-9 på min skola och det heter kursval, man har en aktivitet i 3-4 veckor som man gör som sista lektion på onsdagar och den jag hade ist var Scrapbooking om ni vet vad det är? ah och jag gjorde 2 stycken tavlor eller hur ska man kalla det hehe men iaf 2 A3 bilder på nästan alla mina kusiner fett fint blev det och HAHA jag hade mina saker i bllas skåp under hela jullovet så jag tog hem tavlorna igår & nu så hängde jag upp dem! kommer bilder längre ner i inlägget. mamma kommer hem om 2 timmar framtillsdess ska jag ligga i sängen och kolla på tv, finns ju inget att kolla på menmen får väl ge dem andra kanalerna ett försök? uppdaterar senare ikväll men frågestund! puss.

här har ni :)





japp där har ni, bilderna bkev dock inte så fina eftersom MIN kamera
är urladdad så jag fick ta familjens och den tar liiite dåligare bilder och
har inte dem inställningarna man kan göra på min kamera.

Patsy

Vad fina!!! :D <33

2011-01-15 16:55:59 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: