I'm 2 cool 4 School

HOLA. wääj, sitter i spanska rummet och väntar på Maria & kimberly samt resten utav det ryska gänget, har ju ryska kl 4 och jag hinenr inte hem och sen tbx palla haha. anyway har precis käkat upp en Croasant hur det nu stavas -.- med CHOKLAD innuti hehe gott! imorgon svarar jag på frågestunden hihi fett bra att ni frågar så mkt, men fortsätt fråga på! här är länken till frågestunden KLICKA HÄR! jaha? nu ska jag ta upp en rysk bok och börja läsa eftersom jag inte har ngt att gö! elelr nej btw har ett prov på geografi imon så det ska jag träna nu. bloggar när jag kommit hem efter 17.00! bjuder på 2 fräsiga bilder från rasten tidigare idag. puss♥


moi på första bilden med bellas ena vante! andra bilden på mej och bella i hemkööööp.
bilderna är tagna med Nattis Experia :) höhö.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: