I want see the stars shoot out of a pitch black sky.

Go kväll! vill haa kebab eller ah ni fattar ngt sånt :( haha jag vet jag vet jätte tjockt men serriöööst ge
mej. anyway , right now i'm sittíng in my room whit a cup of tea & listen to "gubben i lådan" av Daniel adams ray, gammal åt nu? men påmminner om en massa minnen! måste vakna tidigt i helgen iegn -.- imon ska jag vara i hallen där jag tränar kl 08:30 för att hela laget ska typ hjälpa till att sitta i sekretariatet och så, yo tar med mej kmeran ofc! nu eler ah snart ska ja duscha seeen måla färdigt min täckning hähä sen borsta my teeth och after that sleepa. bloggar förmodligen innan jag sticker på morgonen? damn måste välja ut ngt att ha på mej :o
btw, som ni ser tog jag bort dem där flikarna vid headern och gjorde en ny header, nöjd bryr mej inte vad ni tkr ;) måste också fixa nya skyltar ni vet god morgon & godnatt för den där ↓ eh okej shit samma , puss♥


Patsy

ääääääääälskar 'gubben i lådan' ;oo <3

2011-01-21 23:07:09 l http://rapunzelll.blogg.se/
Lydia T

Den e skit bra den låten

2011-01-31 16:22:48 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: