hoppar t dag 2 !

Dag 2 - mina föräldrar

haha , vet inte riktigt vad jag ska berätta just om mina föräldrar men jag anatar väl att jag ska berätta lite mer om dem? okej, min mamma heter Anna & fyller 32 iår alltså är hon 31 nu ;) mamma är utbildad kock, hon har jobbat på lite resturanger här & där. men nu vill hon bli sjuksköterska så nu i januari börjar hon att studera till sjuksköterska! mamma är född i Uzbekistan liksom jag. finns det ngt mer att berätta? ._. jo, hon är bara 3 cm längre än mej! haha hon är bara 1.65 cm, jag är 1.62 (A)

okej min pappa då.. mina föräldrar är skillda så min pappa bor kvar i uzbekistan där han också är född! min pappa heter Damir & är 38. Han jobbar typ på vägverket haha kmr inte ihåg ._.



Har också en låtsas pappa alltså min mamma gifte om sej för 4,5 år sen tror jag? han heter Konstantin & är 41. Han är från Murmansk som ligger i norra ryssland, typ som i uppe i umeå för oss fast i ryssland då (kallt) han flytta t Sverige för 21 år sen. han jobbar som färdtjänst & är utbildad programerare.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: