hälgän

hello, ja jag vet bloggate nt igår förlåt :P han inte igår hehe , sen efter sekretariatet gick jag ju hem t mormor igår sen på kvällen åkta jag och mamma till min syssling och kom hem runt 11 ? jag sommnade på direkten och vaknade imorse kvart över 7 för skulle t hallen idag igen. haha dem hät 2 dagarna är ngt att minnas! så kul vi hade , hah blev också anklahad för att ha brutit ett finger... shit samma vet själv att jag inte gjorde det. anywaaaaaaaaay, lite senare kommer lilla Nicole och hennes föräldrar till oss så ´jag ska duscha byta om och kanske sova en stund? är fett trött! hehe rut vill du komma ut? nej vänta ska bara göra en knut. AHAHA dör jag vet har en sån dålig humor haha :p jag är så olyckad! igår så tog jag med mej kameran men minneskortet satt kvar i datorn -.- sen idag jag tog med mej minnes kortet och allt men batteriet var urladdat!! gah så det belv inga bilder. meeeeeeeeeeeen jag gottgör med en söt bild på nicole senare ;) nu ska jag duscha, blog 2 u later♥

ny header! pallar inte med en massa efekter bilder i headern så jag har bara en enkel! tog också bort
flikarna som fanns under headern men nu ser ni en reklem sak där ist, hoppas det passar iaf?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: