HAHAHAHAH


AHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAAHAHHAHA vanessa omg tack för skattstunden!!! omg fett kul!
för det första lilla gumman ;) FIREWORK är min favorit låt just nu och det kan många personer intyga eftersom jag går runt och sjunger den  í skolan 24/7 och för det andra som jag sa förra gången jag "härma" dej - ingen här härmar dej akki? vanessa gumman jag skulle aldrig komma på tanken att härma JUST dej. snälla ingen behöver härma dej, och du vet jag visste inte att du hade skrivit JUST ( favortiter just nu) som rubrik innan du kommentera. haha det var inte ens du som hitta på"favoriter just nu" och det är inte bara du som har FIREWORK OCH ANGEL SOM FAVORTIER JUST NU, daah -.- okejokej jag ber du om du tycker att jag härmar dej kan du bara hålla käft och slänga dej i väggen , akki? :) haha men tack för den fejna kommentaren !

Anonym

Vanessa, överdriv?

2011-01-13 20:21:42 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: