haha, ja det har jag.


Answere: japp det har jag. ni vet jag gick ju på en skola förut som var Judiskt inriktad och judar då dem går t en synagogga ist för en kyrka och då 2006 tror jag ? så firade synagogan i göteborg 150 år så då kom drottningen dit och vår lärare Natalia hon valde då ut några som skulle sjunga för drottningen på jidisch, och jag var en utav dem. var yngst också -.- det var miriam,kimberly,jacob danny & några till äldra som sjöng. sjuk pirrigt var det kommer jag ihåg. och haha miriams mamma och natalia kom in 30 min innan vi skulle sjunga och ba- åh miriam vill du ge den här blommbuketen till drottningen? HAHA var så j*vla avundsjuk då :) kommer till och med ihåg vad hon hade på sej! en vit kostym, kjol kvaj & en hatt!
 
här är en bild på drottningen när hon
håller tal precis innan vårt ppträdande.


Patsy

hahahahahahahhga omg xd (ööööh, kah gick på den skola 2årsen. jag tror jag vet vad judar e för ngt?) xd hahahahahhaha. cooolt<3

2011-01-19 18:17:10 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: