friday

Sheenaaa. tycker att ni blivit dåliga på att kommentera & statistiken ger jag tummen ner för! KOM GÄRNA MED FÖRSLAG OM VAD NI VILL SE MER UTAV I MIN BLOGG! anywaay, idag slutade jag rätt så tidigt som vi vanligt vis gör på fredagar 13.15 , mamma hämtade mej och vi gick till avenyn där vi gick in i sweet och jag köpte en söt blus som jag ska ha på Zackes barmitzva på morgonen på kvällen ska jag då ha en kjol som visas imon! mamma köpte också en snygg kjol t sej själv! vi gick också och letade efter present till min morbrors fru som fyller på tomorrow och till slut blev d 2 presenter , hoppas hon gillar! just nu liggar jag med mitt täcka som egentligen ska var på sängen men liggar just nu på soffan hehe. I'm eating Barbeque chips och chokolate <3 kollar också på kånståkning med mamma, hon ryska är ju grryyyym! blir nog soffan hela kvällen ;) blog 2 u later sweethearts.

 dagens affär. gå dit!
för er som vill lägga
det på minnet så har
sweet rea 50-70 %



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: