brun utan soliish

nä men tjena mitt bena ;) haha jag fick ju en bun utan sol utav louisa i julklapp och jag tänkte använda den igår så jag spräjja på magen sen ja ba äsch det kmr inte typ synas? så ja spräjja 3 stora tjocka fläckar på magen sen ja ba fan dåligt brun utan sol sen nu imorse när ja skulle duscha märkte jag att jag hade 3 stycken neger fläckar på min måge :) jätte najs? hah så jag var tvungen att sen nu spräjja över hela mej så att det inte skulle se fail ut. väldigt lyckat elina, som vanligt liksom? i eftermiddag kommer marie t mej och sen lite efter 3 så ska vi ner t ilen och sen åka och hämta Antonia för att vi ska ju t högsbo och gå på en sån sekretariats kurs med laget, ska bli kul.. från kl 16.00 till 20.00 liite väl mkt tycker jag för att man ska lära sej skriva på ett pappar , ta tid & trycka på knappar. jag kan redan ta tid & sitta vid den där saken man trycker in poäng fast skrivahaha kan icke! så det ska man lära se idag va ;) jag är väldigt smart som slösar bort ALLA mina pängar under lovet så nu när vi ska vara på högsbo arena i fyra timmar och jag inte har pengar hur fan ska ja klara mej om jag får fråga ? yaya får väl gå och tigga pengar rå ._. skoja. men mamma ska allt ge mej pengar annars ;@ heh, har iaf kollat runt på fejjan lite bloggisär och nu ska jag typ HAHA kolla min bdb ;__; mobbat. uppdaterar med utfiten och det innan jag sticker!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: