ber dej gud ge oss sommar!!

herre gud! kolla ute? snö s - t - o - r - m dödödö. okej jag älskar snö och vinter men inte mer i 1 månad. nu går det över gärnserna för mj känner jag :( grhmmm... heh iallafall har typ ätit och kollat fejjan några bloggisar och så har jag bokat in mej på musikalen igen! mamma oh jag glömde nästan haha och kursen börjar ju typ om 2 veckor så :D längtaaaar! imorgon ska jag ju ha den där tjej middan' nu har jag bestäm jag ska laga sån thaimat? eller kina O.o haha men iaf det är typ nudlar med kyckling grönsaker och soya , tvär gott! sen t efterrätt blirre ngn liten tårta typ Zebra elr ngt vi får se. idah sitter jag hemma och går inte ut i det här vädret haha.

blög2ulejter!

Patricia

Det är snörekord i Göteborg ;o Du vet så mycket snö som det är här i Centrala gbg , så mycket var det I Partille förut!!! >:P Så tänk nu, det måste vara dubbelt så mycket där hemma hos dig <:( Det är lixom snöstorm här också då&då!!!! <:P



KRAM

2011-01-06 17:06:46 l http://rapunzelll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: