at grandma's place

hallåjs. sitter hemma hos mörmör! vi har käkat bilichi det e en god ryskmatratt fett gott! jag mamma & kostja åkte till frölunda torg tidigare idag, mamma köpte en Celvin kline (stavning) ring som passar till henens celvin kline armband och klocka :) jätte fin! jag köpte 2 ljustakar till mitt rum & en buddah från indiska, kommer ni higå att mitt rum skulle bli typ indisk style? now sitter vi och tittar på ryska kanal 1, det går ngn top 25 lista på dem 25 snyggaste kvinliga symbolerna i ryssland HAHA jag pallar inte kolla så ja sitter och chekker fejjan & bloggän inne i ett annat rum. känner mej som en rullande tjockis! har ätit mej proppmätt som vanligt hemma hos mormor :)

blöggar mer when i'm home!
några gammla bilder jag hitta på mormor's dator.

avslutning på alexandra skolan 2009? haha jag läser upp en dikt på ryska.

AHAHAHA dör så söta. en musikaluppvisning 2007 i think :) jag i brun tröja!

liten skit.

Patsy

vaddå liten skit? :( idiot, ingen är sötare än du ;O <3

2011-01-17 18:43:54 l http://rapunzelll.blogg.se/
Djellza den kungligaste ;*

sååååååååååååå jävla gullig den sista bilden äääär ! <3

2011-01-17 18:47:16 l
christer

Liten skit har just sjungt för Hennes Majestät Drottningen av Sverige på 150-årsjubileet.


2011-01-18 18:07:44 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: