åsiket och så

waah var ska jag börja? juste, haha ingen kan fof fatta att det är 2011, många typ skriver åh känns som om det är 2009! känns så för mej men faktist vet ni varför? jo för att 2009 var det bästa året i mitt liv. allt var bara så perfekt det året, okej det hände en del saker men endå. iallafall sommaren 09 , oouuuf sick minnen! kmr aldirg glömma. alla var ju också mer vänner då eller ah vet inte hur jag ska förklara :/ tiden går ju grymt fort ? iblannd vill jag bara stoppa tiden och gå tillbaks för att ändra på en massa, har haft otroligt mycket problem och gjort så jävla mkt fel som jag ågrar stort! mamma säger att jag aldrig ska vara för snabb med att växa up och blablablaa a ni fattar..  haha många får damp på fejjan att alla skriver 2011 !!!!!!! men liksom lite sjukt faktist känns som om jag gick ut 3an igår... tkr också att värlen blivit för grym, finns så mkt hat och ondksa nu för tiden :(? ibaland vill man vara liten igen för att då var världen lite snällare mot en.

mina löften för i år.

♥tagga ner med att vara så kaxig
♥försöka att bli vän med en massa folk som jag haft problem med
♥ta tag i skolarbetet riktigt ordentligt (plugga en massa!)
♥satsa lite mer på basketen, var inte så bra förra året.
♥och självklar vara en go vän!


 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: