apologize

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. hemma från skolan osv.. ätit pomfritt, mycket nyttigt!!! men vad ska man äta när man är trött på allt annat -.-? idag gick det rätt så bra faktist :) vi hade svenska och jag, bella & natti flabba hela lektionen AHAHA tom,wilmer & david stirra sönder D: lskigt. iaf sen hade vi musik också löwe! där skulle vi träna på lite olika saker i gruppen för att sen uppträda och min  grupp då ska sjunga och spela låten Apologize jag ska sjunga som vanligt -.- träffa också Rebecca Holst :D ni vet den nya serien som går på svtB på lördagar tror jag kl 19 och heter Svavelkär? hon som spelal huvudrollen "sara" hon är bellas bästa kompis så hon kom och häta bellshu efter skolan och jag fick träffa henne, hehe *stolt* senare har jag träning så ska bara slappa framför datan, lyssna på musiik & fejjan. imon ska michelle jag och bella till stan och äta efter skolan, är fett ledsen michelle ska byta skola och imon är det hennes sista dag! eftersom hon bor i Bohus så är det en lång väg t skolan samt för hennes lilla bror som har sin skola på guldeheden så bäda dem ska flytta till bohus skolan , kommer sakna henne! yäh men annars är allt bra! bella & jag är vän med natti nu efter att inte ha pratat i 2 månader hehe. anyway nu ska jag byta om och ta av mej alla armband och smycken jag har på mej sen sätta mej vid datan och kolla några blöggar samt lyssna på muusik & träna in låten Apologize - Timberland & -One repubilc.

du är vär guld! älskar dej bästavän. kolla så fin :o♥



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: